donderdag 15 januari 2009

De Vossa Senhoria




Een wekelijks terugkerende ergernis: een beschadigde zaterdagkrant. Toegegeven, de krant is op die dag wel erg dik, maar de bezorger doet geen moeite om hem onbeschadigd door de brievenbus te duwen. Iedere zaterdag klaag ik weer bij de bezorgdienst over de aan flarden gescheurde voorpagina. Tot nu toe zonder resultaat.

Maar ik heb de oplossing! Vanaf nu neem ik een abonnement op de kleinste krant ter wereld: de Vossa Senhoria. Een krant met een ideaal formaat, want de pagina’s zijn maar 2,5 bij 3,5 cm (tabloidformaat is zo passé...). Hij is meestal maar 16 pagina’s dik, dus vanaf nu verdwijnen er geen bijlages meer ongelezen in de prullenbak.



Ik zeg al mijn andere abonnementen op want alleen de Vossa Senhoria komt mijn huis nog in. Wekelijks bezorgd, keurig in een envelop, onbeschadigd.

• Neem ook een abonnement op de Vossa Senhoria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten