zondag 5 juni 2011

Benauwde powernap


Ik twijfel niet aan de kracht van de powernap. Dat minislaapje doet wonderen. Na een powernap voel je je fitter, ben je verlost van geeuwaanvallen en kun je er weer tegenaan. Thuis in de privé omgeving is de powernap geen probleem, maar op kantoor is het korte slaapje helaas nog taboe.

De maker van de Ostrich probeert daar verandering in te brengen. Maar oef, ik weet het niet hoor als ik die Ostrich zo bekijk. Want het lijkt wel alsof je je hoofd in een anus steekt. En ik geloof niet dat ik snel in slaap val in dat benauwde darmkanaal. Ik snak al naar adem als ik de foto van die slapende man zie. En nooit uitlenen dat ding, want voor je het weet ruikt 'ie naar de zure zweetlucht van een ander of zijn er vette haren in achtergebleven. Dus mij zul je niet snel op kantoor zien rondlopen met de Ostrich nonchalant over mijn schouder geslagen. Dan maar ongemakkelijk wegdommelen achter mijn beeldscherm.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten