zaterdag 15 februari 2014

Don't Try This At Home


Ik heb hoogtevrees. Een ladder kom ik nog wel op, maar als ik hoger ga voel ik mijn voeten tintelen en lijkt het bloed uit mijn hoofd weg te stromen. Een paar jaar geleden ben ik tegen beter weten in een reuzenrat ingegaan. Het leverde een genant tafereel op: nog lang niet op het hoogste punt, kroop ik van het bankje en ben ik op de bodem van het gammele bakje gaan zitten. Mijn blik strak op het dunne vloertje gericht.
Sommige mensen hebben daar geen last van. Ze wandelen over paden langs diepe afgronden, klimmen 'gezellig' met een paar anderen tegen een hangbrug op, repareren een zendmast of zitten bovenop het hoogste gebouw van de wereld.
Maar dat is niets vergeleken met de jongen uit onderstaand filmpje, die slaat werkelijk alles. Een tipje van de sluier: hij klimt een hoogwerker op, loopt over het horizontale deel, en gaat dan aan de metalen constructie hangen, met twee handen en dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten